vineri, 7 ianuarie 2011

Multumesc!

               Chiar daca in momentele astea sunt trista, chiar daca situatia actuala ma face sa vreau sa plang ca un copil mic si rasfatat, per ansamblu, daca privesc viata mea in totalitatea ei, si tot ceea ce traiesc, fundamentul vietii mele, daca reusesc sa ma detasez de "acum" si sa vad "mereu", pot afirma fara umbra de indoiala: sunt fericita!!!
             Fericita cum nu credeam ca se poate, fericita cum nu credeam (si uneori inca ma mai indoiesc) ca merit, fericita cum nu indrazneam sa sper!
           Il am pe el, si restul vin de la sine, sau lupt pentru ele dar stiu ca am un sprijin, sau ni le cladim amandoi... Stiu acum ca nimic nu e imposibil de realizat atata timp cat dorinta e realista! Ma bucur ca am inceput anul in aceasta dispozitie... Va fi un an bun; probabil greu, dar minunat; in fiecare zi iubesc un pic mai mult, si ma simt din ce in ce mai iubita!
         Multumesc lui Dumnezeu, si ii multumesc lui....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu