duminică, 3 octombrie 2010

Bucatica mea de lume

                Intrebari la care stii raspunsul, dar nu vrei sa-l accepti... Intamplari pe care stii ca le-ai mai trait, dar nu vrei sa le mai repeti.... Dorinte care vrei sa ti se implineasca, dar simti ca nu mai ajungi la ele... De ce trebuie sa simtim asa? De ce e asa complicat cand ceea ce simti e foarte simplu? Si de ce e un conflict permanent intre ce iti spune inima si ce iti spune creierul? Care cale e mai usoara? Care e mai sigura? Care e mai inteligenta? Oricum tot inima va dicta; ma cunosc prea bine ca sa indraznesc sa ma amagesc cu ideea ca macar voi incerca altceva. Si sunt deciziile mele, pe care nu le-am regretat si nu le voi regreta nicicand. Poate premiantii scolii nu sunt si premiantii vietii, dar poate ca de data asta ceva se va schimba; am in mine, in suflet, mai multa putere de a schimba lumea decat ar putea banui cineva; de fapt, nu vreau sa schimb lumea toata, ci doar bucatica mea; si daca ma gandesc bine, am inceput deja s-o fac... Si-mi place ceea ce iese, chiar daca e greu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu